دفتر وکالت

دفتر وکالت در تهران

۵/۵ - (۲ امتیاز)

امروزه استفاده از وکیل به عنوان یک مشاور در امور مرتبط با مسائل قضایی و دستیابی به عدالت،  نه تنها مفید بلکه در بسیاری از امور لازم است و هدف از نهاد دفتر وکالت بدون تردید،کمک به اجرای صحیح عدالت است. مقصود از عدالت هم به نوبه خود پاسخگویی به یک نیاز فطری و اجتماعی انسان ها در جهت تامین منفعت عامه است.تأمین این مصلحت هم، بنا به طبع جامع آن ، بصورت فردی و انتزاعی میسر نیست.از این رو، نقش دفتر وکالت را در این میان باید در یک نگاه جمعی به عملکرد دستگاه قضایی در پرتو واقعیات حاکم بر تشخیص حق و باطل نگریست.

با وجود اینکه در سیستم قضایی عدالت محور ، همه ارگانها به دنبال اجرای عدالت هستند ولی دیدگاه قاضی با وکیل نسبت به دعوا متفاوت است.این اختلاف دید از وظایف متمایز این دو در مقابل دعوا نشأت می گیرد.تلاش قاضی رسیدگی شایسته به دعوا و اجرای عدالت است ، حال آنکه وکیل هدفی جز اثبات یا رد دعوا به نفع موکل خود ندارد.از این رو، بین قاضی و وکیل نه تنها تفاوت دیدگاه وجود دارد، بلکه گاه از دو قطب مخالف با پرونده برخورد می کنند.

انتخاب یک وکیل خوب و مجرب از این جهت که اشراف بیشتری بر قوانین و ارائه راهکارهای مناسب در دفاع از موکل خود را دارا می باشد از اهمیت زیادی برخوردار است .

[WD_Button id=3114]

ویژگی های بهترین وکیل تهران :

هر چند که بعضی از نویسندگان کلیۀ وظایف حرفه ای را تحت عنوان اخلاق حرفه ای آورده اند اما در اینجا ما به علت اهمیت موضوع، حساسیت و ظرافت شغل وکالت وظایف حرفه ای وکیل نسبت به موکل را در یک تقسیم بندی ۳ گانه به شرح ذیل مورد بررسی قرار می دهیم:

۱- وظایف و تعهدات قراردادی.

تکالیف و وظایف قراردادی آن دسته از الزاماتی است که به موجب قرارداد وکالت بر عهده وکیل و موکل قرار می گیرد. وکیل موظف است که به نحو شایسته تمام تعهدات خود را ایفاء نماید. این تعهدات قراردادی می تواند به صورت تعهدات صریح یا ضمنی باشد؛ یعنی اینکه ممکن است به صورت شرط ضمن عقد آورده شده باشد یا اینکه عقد وکالت متبایناً بر اساس آن منعقد شده باشد و از شروط ضمنی باشد.

۲- وظایف و الزامات قانونی.

۳- وظایف اخلاقی.

اخلاق حرفه ای ایجاب می نماید که وکلا در قبول وکالت هر چند که بر اساس اصول حقوقی مدارک و دلایل ابزاری موکل را در جهت طرح دعوی یا دفاع از موکل کافی بدانند نباید به موکل وعده قطعی و صد در صد برای کسب نتیجه و موفقیت در دعوی را بدهند؛ زیرا موفقیت یک دعوی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله ممکن است دلایل و مدارک جدیدی در جریان دادرسی از طرف مقابل ارائه گردد و همچنین پیچیدگی امر قضاء و عوامل متعدد دیگری که می تواند در سرنوشت یک دعوی مؤثر واقع گردد و بنابراین وکیل باید با صداقت کامل و بر اساس دلایل و مدارک موجود و در صورت وجود پرونده پس از مطالعۀ آن و در نظر گرفتن تمامی عوامل مؤثر در قضیه احتمال موفقیت و شکست در دعوی را صادقانه به موکل خاطر نشان نماید تا در صورتی که موکل مصلحت بداند به جای رسیدگی قضایی در دادگستری که اصولاً پر هزینه و زمان بر است در دعوایی که موفقیت در آن مشکوک است به روشهای دیگر متوسل شده و از طریق سازش و داوری به حل و فصل دعوی مبادرت نماید.

بیشتر بدانیم : موضوعات مورد مشاوره حقوقی و پیگیری توسط وکلای پایه یک حق گرا

دفاتر وکالت حقوقی حق گرا در سطح تهران

به منظور دسترسی آسان شما به مشاوران و وکلای دفتر وکالت حق گرا ، ما در نقاط مختلف شهر تهران از جمله شمال ، شرق، دفتر با دسترسی های مناسب تامین نموده ایم که می توانید با استفاده از نقشه های گوگل مپ ، نزدیکترین  دفتر وکالت حقوقی حق گرا در شمال ، دفتر وکالت شرق و یا دفتر وکالت حقوقی شعبه غرب  تهران ، دفتر مرکز شهر حق گرا  یافته و محل آنها را بر روی نقشه ببینید و نزدیکترین محل را انتخاب نمایید.

گروه حقوقی حق گرا با استعانت از خداوند منان و در راه دستیابی به احقاق حق شما تمام تلاش خود را صرف خواهد نمود و در این راه مشاوره حقوقی و پیگیری پرونده های شما را عهده دار خواهد گردید و به همین منظور در نقاط مختلف شهر شعب خود را دایر نموده تا شما با کمترین فاصله و صرف وقت بتوانید با وکیل ها و قاضی های بازنشسته با تجربه دسترسی داشته باشید. ما در این مسیر تلاش خواهیم نمود از راههای موجود احقاق حق نمائیم

دفتر شرق وکیل حق گرا
محل دفتر در شرق تهران

آدرس شعب موسسه حقوقی حق گرا

شعبه شرق  – دفتر وکالت شرق :

میدان رسالت خیابان فرجام پلاک ۹۴۸

تلفن  ۷۷۲۱۲۴۵۴-۵

شعبه غرب  دفتر وکالت غرب :

صادقیه میدان دوم صادقیه مجتمع تجاری صادقیه

تلفن۴۴۰۱۱۳۷۸-۹

شعبه مرکزی:

بلوار آفریقا خ والی نژاد پ ۱


تلفن۱-۸۸۶۷۸۳۴۰

 

شعبه شمال -دفتر وکالت در شمال تهران:

پاسداران تقاطع کلاهدوز ساختمان پزشکان ٣١٠ پلاک۴۹۲


تلفن۲۲۷۸۴۵۲۶

ساعات کار از ۸ الی ۲۲
همه روزه ازشنبه تا پنج شنبه

 

همچنین شما می توانید با ارسال سوالات خود در سایت هابه صورت رایگان از مشاوره وکیل های حق گرا بهرمند شوید

 مشاوره حقوقی با وکیل به صورت رایگان :

موکلین و اشخاص حقیقی و حقوقی میتواند از روش های انلاین با طرح پرسش در سایت، به صورت مستقیم مشاوره رایگان داشته باشند .بدین ترتیب این امکان در سایت حق گرا برای شما هم وطنان ایجاد شده است تا در هر وقت از ۲۴ ساعت و از هر نقطه از کشور به صورت مجانی با وکیل دادگستری ارتباط داشته و مشاوره حقوقی دریافت کنید .شما میتوانید سوالات حقوقی خود را در بخش پرسش و پاسخ در سایتهای این گروه ( hagh-gara.ir و haghgara.com )، و یا از طریق شماره ۰۹۱۹۹۰۷۵۹۶۶ از طریق واتساپ مطرح نمایید و پس از آن وکلای مرتبط به موضوع ، پاسخ شما را وظیفه خود می دانند. بدیهی است که در صورت نیاز به پیگیریهای حقوقی با عقد قرارداد ، پیگیری برای احقاق حقوق شما صورت خواهد گرفت.

 

 

2 دیدگاه در “دفتر وکالت در تهران”

  1. محمود

    سلام .فایده اش چیست مگر . جملگی افراد در برابر قانون یکسانند؟!

    1. سلام . مطالب قسمت اول را نیز خواندیم . گروه .وکلای حق گرا تمام تلاش خود را می کند تا حق به حقدار برسد. پیشنهادمی کنیم با دفتر تماس بگیرید ومستندات خود را در اختیار قرار دهید .

یک پیام بگذارید