مزاحم تلفنی

وکیل هک تلفن

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وکیل هک تلفن همراه

متأسفانه پیشرفت فراوان فضای مجازی و رایانه‌ها امکان هک شدن تلفن همراه را افزایش داده است. ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که پس از هک شدن تلفن همراه باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ هنگامی که مطلع شدید تلفن همراه‌تان هک شده است خوب است قبل از هر اقدام با وکیل هک تلفن همراه صحبت کنید. صحبت کردن با یک وکیل سایبری و مشاوره گرفتن از او می‌تواند مسیر پیگیری و دادرسی به پرونده‌های حقوقی سایبری را کوتاه‌تر کند.

کمبود وکلای متخصص در حوزه جرایم سایبری باعث شده است تا بسیاری از افراد دسترسی به این دسته از خدمات حقوقی نداشته باشند. تکلیف این دسته از افراد چیست؟

مجموعه حقوقی  حق گرا برای کمک کردن به این دسته از افراد امکان برخورداری از خدمات حقوقی غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. افرادی که در شهرهای دور زندگی می‌کنند می‌توانند از طریق اینترنت یا تماس تلفنی با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنند. و از خدمات حقوقی سایبری این مجموعه استفاده کنند.

بنابراین یافتن بهترین وکیل هک تلفن همراه نباید کار چندان دشواری باشد. چرا که مجموعه ما بهترین حقوق‌دانان را به خود اختصاص می‌دهد‌.

بیشتر بدانیم :  چرائم مربوط به فضای مجازی   

مجموعه دفتر وکالت حق گرا

پیشنهاد می گردد در صورتی که پرونده ای در دادگاه دارید و یا می خواهید برای طلاق داور انتخاب نمایید با تماس با دفاتر گروه حق گرا کار را به وکلای پایه یک دادگستری حق گرا بسپارید و بدون نیاز به جلسات مشاوره و یا مراجعه به دادگاه، تمام مراحل را وکلای گروه برای شما انجام خواهند داد و در سریعترین زمان حکم را به شما تحویل خواهند داد

در تهران نیز می توانید به یکی از نزدیکترین  دفتر وکالت حقوقی حق گرا در شمال ، دفتر وکالت شرق و یا دفتر وکالت حقوقی شعبه غرب  تهران ، دفتر مرکز شهر حق گرا  ، پیگیری موضوع را به وکلای با تجربه ما بسپارید تا وکلای ما بتوانند در احقاق حق به شما کمک نمایند. ما آماده ایم در انواع پرونده های مربوطه به خانواده،ملکی ، حقوقی ، جزایی و…در کنار شما باشیم.

هزینه وکیل هک تلفن همراه

شاید مشتاق باشید از هزینه وکیل هک تلفن همراه آگاه شوید. اما متأسفانه قیمت گذاری کردن خدمات حقوقی کار درستی نیست. پیچیدگی یک پرونده حقوقی و مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده تعیین می‌کند هزینه قبول وکالت آن چقدر باشد.

ممکن است یک پرونده حقوقی مربوط به هک تلفن همراه در دو ماه به نتیجه رسد. گاهی نیز ممکن است تا دو سال هم به نتیجه نرسد‌. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم تعرفه وکیل هک تلفن همراه دقیقا چقدر است.

یک جلسه مشاوره با مشاوران حقوقی سایبری مجموعه  حق گرا می‌تواند اطلاعات زیادی در رابطه با تعرفه وکیل هک گوشی در اختیار شما قرار دهد.

هزینه وکیل هک تلفن همراه چقدر است؟ یا چقدر باید برای پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به هک تلفن همراه هزینه کنیم؟

ببینید دوستان در دنیای حقوق و وکالت قیمت گذاری کاملا اشتباه است. چرا که تعرفه دقیقی برای خدمات حقوقی تعریف نشده است.

بهترین وکیل هک تلفن همراه

اگر به دنبال بهترین وکیل هک تلفن همراه در ایران هستید شانس همراه شما است. شما موفق به خواندن مقاله‌ای شده‌اید که به معرفی بهترین‌های عرصه وکالت می‌پردازد.

وکلا حقوقی مجموعه حق گرا هر کدام در زمینه کاری خود متخصص و فوق‌العاده هستند. از جمله بهترین وکلا هک تلفن همراه در موسسه حقوقی  حق گرا اشاره کرد.

تجربه و مهارت‌های بالا این متخصصان باعث شده است تا در سراسر ایران به عنوان بهترین وکیل هک تلفن  تهران و ایران شناخته شوند.

بهترین وکیل هک تلفن همراه در ایران

بهترین وکیل هک تلفن همراه در ایران وکیلی است که مدت زمانی طولانی در حوزه جرایم سایبری فعالیت داشته باشد. وکلا بخش سایبری موسسه حقوقی  حق گرا به دلیل داشتن تجربه‌ای بالا در زمینه رفع دعاوی‌های مرتبط با جرایم سایبری شهرت یافته‌اند‌.

این شهرت آن‌‌ها را بهتریت وکیل هک تلفن همراه در ایران تبدیل کرده است.

این مجموعه با خدمات گسترده حضوری و غیر حضوری به خدمت رسانی به سراسر ایران و همچنین ایرانیان مقیم خارج می‌پردازد.

شاید تصور کنید ما می‌خواهیم اغراق کنیم‌. اما اغراق نیست. مجموعه حقوقی  حق گرا دارای بهترین وکیل هک تلفن همراه در استان تهران و البرز می‌باشد.

فعالیت وکلا متخصص در این مجموعه باعث شده است تا مجموعه نام برده از شهرت فراوانی برخوردار باشد.

شهرت این متخصصان در کنار رسیدگی‌های فراوان و خدمت رسانی گسترده باعث شده تا  حق گرا به عنوان بهترین مرکز حقوقی در کرج فعالیت خود را ادامه دهد.
بهترین مرکز حقوقی برای پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به هک تلفن همراه

از دیدگاه تمامی مراجعه کنندگان مجموعه  حق گرا بهترین مرکز حقوقی پیگیری هک تلفن همراه در ایران می‌باشد.

این مجموعه نه تنها در استان  حق گرا بلکه در سایر استان‌های کشورمان ایران نیز از شهرت فراوانی برخوردار است.

مهم‌ترین علت این شهرت و محبوبیت را می‌توان موفقیت فراوان در ارائه خدمات غیرحضوری و حضوری دانست.

چه مواردی نشان دهنده هک شدن گوشی موبایل است؟

معمولا هکرها به قصد دسترسی به مواردی هم‌چون رمزها، اطلاعات کارت بانکی و … دست به انجام چنین کاری می‌زنند. به‌طور کلی بسیاری از هکرها به نحوی اقدام به هک گوشی موبایل افراد می‌کنند که معمولا نشانه‌ای از خود برجای نمی‌گذارند. اما در عین حال برخی از مواقع نیز مواردی هستند که نشان دهنده هک شدن گوشی موبایل هستند. از این رو در ادامه به چند مورد از رایج‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • تغییر برخی از اطلاعات در گوشی موبایل
  • تغییر رمزهای ذخیره شده در گوشی
  • حذف و یا جابجا شدن برخی از اطلاعات درون گوشی موبایل
  • ایجاد تغییراتی در منو و یا رابط کاربری موبایل
  • خاموش شدن مداوم و بی علت گوشی موبایل
  • گرم شدن بیش از حد و بی سابقه گوشی موبایل
  • دریافت برخی از پیامک‌های شامل کدهای اطلاعاتی و امنیتی نامشخص

مجازات هک گوشی چیست؟

هک کردن گوشی دیگران هم‌چون دزدی و یا انتشار اسکرین شات، کاری غیر قانونی محسوب می‌شود و عملا این‌طور است که فردی بدون اجازه وارد گوشی موبایل یک شخص دیگر می‌شود تا به اطلاعات او دسترسی پیدا کرده و در بسیاری از مواقع اقدام به سوء استفاده و اخاذی از او کند. با این حال اگر بتوانید از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کرده و ثابت کنید که گوشی شما را فرد دیگری هک کرده است، مجازات‌هایی در انتظار هکر خواهد بود که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

یکی از مجازات‌ هک گوشی موبایل که در انتظار هکرهای گوشی موبایل خواهد بود، تعیین ۱۰۰ روز تا یک سال حبس برای آن‌ها است.
جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومانی برای هکرهایی که جرم آن‌ها هک گوشی موبایل می‌باشد، در نظر گرفته شده است.
گاهی اوقات نیز ممکن است متناسب با میزان خسارت وارد شده به شخصی که گوشی موبایل او هک شده است، برای هکر هم جریمه نقدی و هم حبس در نظر گرفته شود.
اگر هکر اقدام به هک گوشی‌های دولتی کند، مجازات او می‌تواند حبس ابد باشد.

در عین حال باید در نظر داشته باشید که اگر فرد یا افرادی اقدام به تبلیغ و آموزش هک گوشی موبایل در فضای مجازی کنند، این مورد نیز با مجازات همراه خواهد بود و معمولا حداکثر مجازات برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

چگونه می‌توانیم از هک شدن گوشی موبایل خود در امان باشیم؟

این روزها گوشی موبایل به واقع پرکاربردترین وسیله‌ای است که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند و بسیاری از اطلاعات خود را نیز در آن ذخیره خواهند کرد. با توجه به این موضوع هکرها برای این‌که به اطلاعات گوشی موبایل افراد مختلف دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن‌ها سوء استفاده کنند، اقدام به هک گوشی این افراد خواهند کرد. اما اگر مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره شده است را رعایت کنید، می‌توانید از هک شدن گوشی موبایل خود در امان باشید.

زمانی‌که در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با تغییرات ناگهانی هم‌چون ارسال و دریافت پیام‌هایی که از آن‌ها خبر نداشته‌اید و یا اشتراک گذاری عکسی که از آن مطلع نبوده‌اید، رو به رو شدید؛ توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر اقدام به تغییر رمز عبور خود کنید.
وقتی‌که می‌خواهید برای حساب کاربری خود رمزی را انتخاب کنید، دقت داشته باشید که رمزی که قرار است برای وارد شدن به آن بگذارید، پیچیدگی بیشتری داشته و تا جای امکان شامل اعداد، نمادها و حروف‌های بزرگ و کوچک باشد.
همواره توصیه می‌شود که در فواصل زمانی کم، رمز حساب‌های کاربری خود را تغییر دهید.
اگر در فضای مجازی و به‌طور کلی اینترنت، با لینک‌های نامعتبر و مشکوک مواجه شدید، به هیچ عنوان بر روی آن‌ها کلیک نکنید.
اگر فایلی برای شما ارسال شد و چیز مشکوکی در مورد آن وجود داشت، هرگز آن‌را باز نکنید.
حتما مواظب باشید که در فضای مجازی فریب تبلیغات و آگهی‌های مشکوک را نخورید.
سعی کنید که حتی‌الامکان برای استفاده از فضاهای مجازی مختلف از یک رمز عبور یکسان استفاده نکنید تا امنیت تمام اطلاعات و حساب‌های کاربری شما به خطر نیفتد.
اگر در برنامه‌ای امکان استفاده از احراز هویت ۲ مرحله‌ای وجود داشت، حتما از آن استفاده کنید.
تا جایی‌که ممکن است از برنامه‌هایی هم‌چون آنفالویاب‌ها استفاده نکنید تا امنیت گوشی موبایل شما به خطر نیفتد.

چگونه می‌توان دسترسی هکر را به گوشی موبایل خود قطع کنیم ؟

زمانی‌که گوشی موبایل ما هک می‌شود عملا کاری به جز تماس با مراجع قضایی نمی‌توانیم انجام دهیم. در این حالت پلیس فتا وارد عمل شده و شاید بتواند که ارتباط هکر با گوشی موبایل ما را قطع کند. اما در عین حال ممکن است پلیس فتا نیز نتواند سریعا این ارتباط را قطع کند، در این حالت بهتر است که هر چه سریع‌تر کل اطلاعات گوشی موبایل خود را پاک کنیم تا از این طریق دسترسی هکر به گوشی موبایل ما قطع شود. شایان به ذکر است که در این مواقع نیز می‌توانید از یک وکیل متخصص و حرفه‌ای در امور مربوط به جرایم رایانه‌ای کمک بگیرید تا سبب جلوگیری از دسترسی هکر به گوشی موبایل شما شده یا در عین حال بتواند با پیگیری‌های لازم هکر را پیدا کرده و به مراجع قضایی تحویل دهد تا با حداکثر مجازات هک گوشی رو به رو شود.

 

مصادیق جرم هک

ماده ۷۲۹ قانون مجازات اسلامی در خصوص دسترسی غیر مجاز یا همان هک این چنین مقرر داشته است :

هرکس به طور غیرمجاز به داده‎ ها یا سامانه‎ های رایانه ‎ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از بیست میلیون(۲۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال تا هشتاد میلیون (۸۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

عمل هک یا دسترسی غیر مجاز مقدمه سایر جرایم

باید دانست دسترسی غیر مجاز شروعی برای دیگر عملیات مجرمانه است. ممکن است عملیات هک منجر به سرقت داده یا ممانعت از دسترسی فرد به داده ها شود، یا اینکه هدف بعدی هکر، انجام کلاهبرداری باشد. ممکن است هکر قصد تخریب ، اخلال ، تغییر و یا فروش داده و اطلاعات را داشته باشد.
نحوه پیگیری و شکایت

نحوه شکایت و روند رسیدگی در مرجع صالح

اقدام اولیه این است که تا بررسی تلفن همراه هک شده توسط پلیس فتا از روشن کردن اینترنت خود خودداری نمایید.
سپس با به همراه داشتن مدارک شناسایی به یکی از نزدیک ترین دفاتر خدمت قضایی محل سکونت خود مراجعه و از این طریق برای دریافت ابلاغیه های قضایی درخواست ثبت نام ثنا دهید .
در صورتی که محل سکونت شما در تهران می باشد به دادسرای ناحیه ۳۱ ویژه رسیدگی به جرائم رایانه ای مراجعه نمایید در غیر اینصورت اگر ساکن تهران نمی باشید به دادسرای عمومی محل زندگی خود مراجعه نمایید.
بعد از مراجعه به دادسرا ابتدا می بایست شکواییه خود را تنظیم نمایید که پس از انجام این کار هماره با شکواییه خود به واحد ارجاع آن دادسرا جهت ثبت اولیه مراجعه نمایید .

به این موضوع توجه داشته باشید که اسکرین‌شات نمی‌تواند برای پلیس و مقامات قضائی کافی باشد. بنابراین در زمان بررسی موضوع توسط پلیس، برای تأیید اسکرین‌شات‌ها دسترسی به گوش تلفن همراه ضروری می‌باشد.

شایان ذکر است طرح شکایت بدون مراجعه به دادسرا و از طریق دفتر خدمات قضایی نیز امکان پذیر می باشد

روند رسیدگی به شکایات مربوط به جرائم رایانه بدین طریق است که :

پس از ثبت شکایت شما دادیار ارجاع دادسرا جهت تحقیقات و کشف جرم شکواییه و مستندات شاکی را به واحد قضایی مربوطه که پلیس فتا می باشد ارجاع می نماید.
در صورتی که شکایت شما از طریق خدمات قضایی ثبت شده باشد نیاز به مراجعه به دادسرا نیست. از طریق پیامک به شما اعلام میگردد که همراه مستندات خود در چه تاریخی به پلیس فتا مراجعه نمایید .
با توجه به محل سکونت شاکی در مناطق یک تا سه تهران به پلیس فتای تجریش و سایر مناطق به پلیس فتای مطهری ارجاع میگردد.
پلیس فتا نیز پس از دریافت پرونده تحقیقات خود را شروع کرده و پس از حصول نتیجه پرونده را مجددا به دادسرا ارجاع می نماید.

«بدیهی است تمامی مراحل از طریق سامانه ثنا به شما اعلام میگردد»

نمونه شکواییه

برای تهیه و تنظیم شکایت خود میتوانید از نمونه شکواییه ذیل استفاده نمایید .
مشخصات طرفین نام خانوادگی تلفن تماس سن شماره ملی
نشانی
شاکی ………… …………. ……….. ………… ……… ……..
مشتکی عنه ………….. ……………… ………. …………. …………… …………..
موضوع شکایت دسترسی غیر مجاز
دلائل و منضمات
سرپرست محترم دادسرا ……………
با سلاماحتراماً به استحضار می رساند:در تاریخ …………………………. متوجه شدم تلفن همراه اینجانب مورد دسترسی غیر مجاز قرار گرفته است به نحوی که موجب نقض حریم خصوصی اینجانب گردیده و محتمل بر سرقت داده ای شخصی اینجانب توسط مرتکب خواهد بود .مع ذلک با عنایت به موارد معنونه و با توجه به ادله اینجانب به استناد ماده ۷۲۹ قانون مجازات اسلامی تقاضای تعقیب و مجازات مرتکب را از آن مقام عالی دارم.* نکته در صورتی که مرتکب ناشناس باشد فیلد مربوط به مشتکی عنه را ناشناس ذکر می نماییم .

اثر نیت و قصد مجرمانه در تشدید جرم

در هر جرمی نیت و قصد مجرمانه موضوع بسیار مهمی است. این عامل در موارد بسیار، موجب تشدید مجازات می شود . در مورد جرم و مجازات هک باید گفت اگر مرتکب، این جرم را حرفه و شغل خویش قرار داده باشد و از این طریق ارتزاق کند مجازات سنگین تری در انتظار او است. اما کسی که به قصد کینه و نفرت و امثال آن، به داده های دیگران دسترسی پیدا می کند و آن را در معرض انتشار قرار می دهد ممکن است مجازات کمتری نسبت به افراد شیاد و حرفه ای و کلاهبردار تحمل نماید.

آگهی های وسوسه انگیز

گاهی برخی آگهی های وسوسه انگیز در سایت های اینترنتی و یا کانال های تلگرامی ممکن است ما را به سمت این جرم بکشاند. آگهی ها چیستند؟ آگهی ها مضامینی از این قبیل دارند:

“اگر به کسی شک دارید دوست یا همسر خود می توانید در عرض چند دقیقه وی را پیدا کنید”.

این آگهی ها ممکن است هر کاربری را فریب دهد.آگهی ها ما را به کجا می برند؟

این نوع آگهی ها نه تنها نمی خواهند کمکی به ما بکنند بلکه بیشتر برای این منظور طراحی و در معرض دید کاربران قرار می گیرند که آن ها را وارد درگاههای جعلی نموده و سپس در موقعیت مناسب اطلاعات کاربری شان را سرقت نمایند.

مراقب هکرها باشید

همیشه باید از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود مراقبت نماییم. این مراقبت صرفاً به این محدود نمی شود که رمز گوشی خود را عوض کنیم و یا آن را در اختیار افراد قرار ندهیم. مهم تر از آن دقت در انتخاب سایت ها ، کانال ها و یا شبکه های مجازی است. بنابراین باید مراقب بود در کدام خیابان یا کوچه مجازی قدم می زنید با چه کسی گفتگو می کنید؟ چه اطلاعاتی می دهید و چه اطلاعاتی دریافت می کنید؟

همیشه مسیر کم خطر و بی حاشیه را طی کنید. کنجکاوی زیاد در هیچ امر مشکوک به خرج ندهید. بدانید مسیر درست همیشه سختی های خود را دارد. بنابراین اگر فردی ادعا دارد ظرف چند دقیقه می تواند همه نوع اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد به او شک کنید و با او وارد گفتگو نشوید. همیشه مسیر سخت و طولانی بهتر از مسیر به ظاهر آسان اما پر درد و رنجی است که عاقبت خوشی برایتان رقم نمی زند. نکته آخر اینکه با دستان خود، وارد حیطه جرم و مجازات هک نشوید و یک عمر حسرت و پشیمانی برای خانواده درست نکنید.

یک پیام بگذارید